Презентационни умения в НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ
“Презентационни умения в НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ”
В рамките на събитието ще работим през активности и ролеви игри за създаване на незабравим стил на представяне на имоти и решения за тях!
След тренинга ще умеете да рисувате с думи в съзнанието на вашите клиенти, ще създавате бърз рапорт и ще разполагате със стратегии за влияние и създаване на среда на доверие!
Фокус на тренинга ще бъдат:
Вербално поведение:
Субмодален език за влияние
Вербална ловкост при възражения
Избягване на негативен изказ
Език при запис и при описване на имот за влог, публикации или в реклама
Невербално поведение за създаване на среда на доверие, бързо скъсяване на дистанция и разчупване на леда при представяне и преговори
Стратегии за справяне при провокации и при съобщаване на “лоши новини“
Четирите автосаботьора при първичен контакт с клиент и как да ги преодолеем
Управление на вниманието в разговор, при оглед и при представяне на решения, особено при несъществуващи или постройки в ранен етап на сройтелството
В един сайт има 25 страници с по 40 обяви само в София!
Събитието е подходящо за:
Брокери на недвижими имоти и техните екипни ръководители
Собственици, които директно предлагат имоти
Доставчици на услуги, свързани с управлението на имоти
Създаващите онлайн съдържание при предлагането на имоти
Копирайтърите и администраторите на страниците на агенции за недвижими имоти
В процеса на комуникация думите носят едва 7 % от информацията, на база на която влиент взима решение!
Негативният изказ програмира клиента да бъде:
❌ Мнителен
❌ Недоверчив
❌ Тревожен при всяка една промяна на параметри
❌ Съревнователен в процеса на преговори
За събитието:
Метод: Присъствен тренинг с активно участие
Максимален размер на групата: до 16 души
Инвестиция: 630 лв. с ДДС
Инвестиция: за 2 - 4 души от 1 Ю.Л. - 580 лв. с ДДС / участник
Доставчик: „Ейч Ар Валю“ ЕООД
IBAN: BG95RZBB91551012113725
Основание: „Презентационни умения в недвижимите имоти 22.05.2024“ + "mail адрес"
Мястото на всеки участник се потвърждава на посочен в регистрационната форма e-mail адрес след извършване на плащане, придружено от ел. фактура и програма.
Всеки участник получава:
Материали за работа по време на тренинга
Учебни материали и пособия
Полезни връзки и списък с материали за самоподготовка след тренинга
Бонус
Всеки участник ще може да създаде 1 брой запис до 2 минути до 7 дни след събитието в споделено пространство с водещия. Видеото може да бъде от всякакъв характер, като всяко видео ще получи обратна връзка и насоки за представяне - вербално и невербално поведение, език на влияние и съвети при заснемане, позициониране на обекта и звук.
За допълнителни въпроси и записване на екипи (4 и повече души) можете да пишете до office@hrvalue.bg
ПЪРВО ИНТЕРВЮ: ПРАВО В СЪРЦЕТО
“ПЪРВО ИНТЕРВЮ: ПРАВО В СЪРЦЕТО”
В това събитие ще разгледаме техники за задаване на ефективни въпроси, как се замерват нагласи и няколко алтернативи на така наречените “нестандартни въпроси“. Също ще разполагате с методика за въздействащо представяне на компанията и позицията, обект на подбора.
Фокус на тренинга ще бъдат:
5 ситуации, в които да поставяте кандидатите, които ще ви донесат повече информация от кой да е въпрос
8 ситуативни въпроси за замерване на нагласите на кандидата
Техники за ангажиращо представяне на компанията и конкретната позиция
2 метода за storytelling, подходящи за припознаване на кандидата в търсената роля в организацията
Събитието е подходящо за:
HR специалисти и специалисти подбор
Ръководители на екипи & проекти
Мениджъри
Собственици на бизнеси
Управители
За събитието:
Метод: Онлайн тренинг с активно участие
Максимален размер на групата: до 20 души
Инвестиция: 120 лв. с ДДС
Инвестиция за 2 и повече участника от 1 Ю.Л.: 100 лв. с ДДС
Доставчик: „Ейч Ар Валю“ ЕООД
IBAN: BG95RZBB91551012113725
Основание: „Първо интервю: Право в сърцето” 30.05.2024“ + "mail адрес"
Мястото на всеки участник се потвърждава на посочен в регистрационната форма e-mail адрес след извършване на плащане, придружено от ел. фактура и програма.
Всеки участник получава:
Handout материал с похвати и техники за първо интервю
Полезни връзки и списък с материали за самоподготовка след тренинга
СПРАВЯНЕ С КОНФЛИКТИ
“СПРАВЯНЕ С КОНФЛИКТИ”
В това събитие ще направим анатомичен разбор на явлението “КОНФЛИКТ”, като ще получите конкретни техники за разпознаване, управление и потушаване на конфликти ситуации.
След тренинга ще разполагате с алтернативно виждане за анатомията на конфликта, както и с набор от техники за превенция и управление на конфликта и участниците в него!
Фокус на тренинга ще бъдат:
10 причини за появата на конфликти в екипа и организацията
Спонтанно възникнали конфликти в срещи
Конфликти при създаване на нови процеси
Конфликтни ситуации при делегиране и поставяне на задачи
Конфликти в процеса на преговори
Конфликти при годишни атестации или в процеса на даване на коригираща обратна връзка
Акутни конфликти в критична ситуация
6 вида конфликти и техните особености
3 техники за управление и потушаване на конфликти
Събитието е подходящо за:
Мениджъри
Ръководители на екипи & проекти
HR специалисти и практици
Търговци
Собственици на бизнеси
Управители
Специалисти, работещи с краен клиент или доставчици
Стартъп ентусиасти
За събитието:
Метод: Онлайн тренинг с активно участие
Максимален размер на групата: до 20 души
Инвестиция: 120 лв. с ДДС
Инвестиция за 2 и повече участника от 1 Ю.Л.: 100 лв. с ДДС
Доставчик: „Ейч Ар Валю“ ЕООД
IBAN: BG95RZBB91551012113725
Основание: „Справяне с конфликти” 29.04.2024“ + "mail адрес"
Мястото на всеки участник се потвърждава на посочен в регистрационната форма e-mail адрес след извършване на плащане, придружено от ел. фактура и програма.
Всеки участник получава:
Handout материал за справяне с конфликти
Полезни връзки и списък с материали за самоподготовка след тренинга
Презентационни умения “БЕЗ ТЕКСТ”
“БЕЗ ТЕКСТ” е обучение в презентационни умения
В този тренинг ще работим в 2 основни линии:
Как да правим презентации и слайдове БЕЗ ТЕКСТ
2. Поведението на водещия при използване на презентации, слайдове и визуализации на сцена или в зала
“БЕЗ ТЕКСТ” е обучение в презентационни умения
След тренинга ще умеете да подготвяте и изнасяте завладяващи презентации, да визуализирате професионално, да опростявате съобщението към вашата аудитория и да останете запомнен - както и вашето съдържание!
Фокус на тренинга ще бъдат:
Дизайн на визуално съдържание без текст
Как да кажем “Чао” на булетите като форма на изброяване
Как да заменяме думи и изречения с асоциативни визуализации
Откъде и как да си набавяме визии, икони, картинки
Как да създаваме визуални метафори в презентациите
Опростяване на съобщението на слайда за разбиране и запомняне
Задържане на вниманието с инверсия на цветове
Добри практики в подготовката на един слайд
“Презентацията - от документ в инструмент”
Поведение за владеене на аудиторията при работа с презентационни инструменти
Събитието е подходящо за:
Професионалисти, създаващи продуктови презентации
Хора, изнасящи презентации пред екипи, клиенти и организации
Търговци и търговски представители
Участници в семинари, конференции и събития
Предприемачи и бизнес лидери
Лектори, учители, преподаватели, водещи на събития
Създатели на онлайн курсове и уроци
Бизнес треньори и екипни ръководители
За програмата:
Метод: Тренинг с активно участие
Максимален размер на групата: до 16 души
Инвестиция: 582 лв. с ДДС
Доставчик: „Ейч Ар Валю“ ЕООД
IBAN: BG95RZBB91551012113725
Основание: „Презентационни умения БЕЗ ТЕКСТ“ + "mail адрес"
Мястото на всеки участник се потвърждава на посочен в регистрационната форма e-mail адрес след извършване на плащане, придружено от ел. фактура и програма.
Всеки участник получава:
Материали за работа по време на тренинга
Учебни материали и пособия
Полезни връзки и списък с материали за самоподготовка след тренинга
Бонус
Всеки участник ще може да създаде 1 брой презентация до 10 слайда до 7 календарни дни след събитието в споделено пространство с водещия за обратна връзка и препоръки.
За допълнителни въпроси и записване на екипи (3 и повече души) можете да пишете до office@hrvalue.bg
“4 поколения - 1 офис”
“4 поколения - 1 офис” е онлайн тренинг с активно участие
В събитието ще разгледаме реалността на споделената работа от различните поколения в един екип, в организация и в споделено офис пространство. Какви са спецификите в общуването (лично и дистанционно), какви са особеностите при тарнсфера на знания, даването и получаването на обратна връзка и какво мотивира и зарежда представителите на различните поколения. На този широк фон ще бъдат споделени работещи практики и инструменти, базирани на личен опит от организационната среда и пазара на труда в България.
След тренинга ще разполагате с по-добро разбиране за рaзличните възприятия на една и съща работна ситуация, трудова задача или наблюдавано & търсено поведение от представители на поколенията X Y Z и Ɑ.
Фокус на тренинга ще бъдат:
Езикът между различните поколения
Даването и получаването на обратна връзка от едно поколение на друго (и в двете посоки)
Работещи практики в различните поколения за мотивация, задържане, вдъхновение и промяна
Споделен организационен опит (да се поучим от успехите и уроците на други организации)
Събитието е подходящо за:
Ръководители на екипи
Мениджъри
Собственици на бизнеси
HR практици
Експерти подбор
HR бизнес партньори
Лектори, учители, преподаватели
Създатели на образователно съдържание
За програмата:
Метод: Online тренинг
Максимален размер на групата: до 30 души
Инвестиция: 110 лв. (без вкл. ДДС)
Доставчик: „Ейч Ар Валю“ ЕООД
IBAN: BG95RZBB91551012113725
Основание: „Поколения 14.10.23“ + "mail адрес"
Мястото на всеки участник се потвърждава на посочен в регистрационната форма e-mail адрес след извършване на плащане, придружено от ел. фактура и програма.
Всеки участник получава:
Материали след тренинга ( презентация + инструменти)
Полезни връзки
За допълнителни въпроси и записване на екипи (3 и повече души) можете да пишете до office@hrvalue.bg
Презентационни умения
“Продай идея“ е динамичен тренинг за развитие на презентационни умения
В рамките на събитието ще работим активно с уменията, които изграждат увереност и харизма по време на представяне на идеи пред инвеститори, мениджъри или широка публика, екипни срещи, в продажбата на продукти и услуги и при развитието на личен бранд. В тренинга всички са активни участници в дейностите, ролевите игри и мини проектите, а съдържанието ще бъде доставено чрез практика и обратна връзка на място. Теоретичната страна на темата ще получите в своите материали по време на събитието, защото фокусът сте вие и вашите умения.
След тренинга ще бъдете по-уверени, ще вдъхвате доверие, ще вдъхновявате и ще задържате вниманието на вашата удитория за по-дълго.
Фокус на тренинга ще бъдат:
Вербалното поведение и езикът на влиянието
Невербално поведение пред аудитория
Похвати за откриване и закриване на срещи, обучения, “sales pitch” и онлайн изяви
Справяне с тревожност при публична реч
Изграждане на рапорт и среда на доверие
Бонус – как да използваме гафове и спънки в наша полза
Събитието е подходящо за:
Ръководители на екипи
Мениджъри
Търговци
Създатели на съдържание
Влогъри
Предприемачи и хора, развиващи личен бранд
HR практици
Хора, често „въвеждащи“ нови служители в организацията
Лектори, преподаватели, водещи на публични събития
За програмата:
Метод: Присъствен тренинг
Максимален размер на групата: до 20 души
Инвестиция: 465 лв. (без вкл. ДДС)
Доставчик: „Ейч Ар Валю“ ЕООД
IBAN: BG95RZBB91551012113725
Основание: „Продай идея 29.09.23“ + "mail адрес"
Мястото на всеки участник се потвърждава на посочен в регистрационната форма e-mail адрес след извършване на плащане, придружено от ел. фактура и програма.
Всеки участник получава:
Материали за работа по време на тренинга
Сладка изненада, приготвена от водещия
Учебни материали и пособия
Полезни връзки и списък с материали за самоподготовка след тренинга
За допълнителни въпроси и записване на екипи (3 и повече души) можете да пишете до office@hrvalue.bg